JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

-->
الصفحة الرئيسية

مش عارفك/ د على ابو المجد / مجلة الشعر العربي


  ..* مش عارفك *..

انا مش عارفك ... تاهت فيكى كل ملامحك..
ادامى شافك ..واحده تانيه فكل ثانيه تغيرى فيها كل ملامحك ..
. مشاعر بارده .بضحكه شارده .. مغيره صورتك مغيره. شكلك ..
. انا مش عارفك ..
..؟*..
ليه م بقاش فيه بينا حضور ..ليه مابقاش فيه اي حوار .
ليه كلامك كله فتور .. بالصمت بانيتى الف جدار ..
ليه بنلف كده وندور .. فى كاام منتور هنا وهناك
خلانى شايفك لكن مش حاسك ..انا مش عارفك ..
..*؟..
.انا عايز حبيبتى اللى انا حبتها ..عايز طيبتها مش اسوتها..
عايز القلب الطيب الأبيض .. عايز ابتسامتها وحنيتها ..
شايف ودن طارشه و ضحكه خارسه عالشفايف ..
لو غلطان قوليلى صارحينى .. ما تقفليش باب الحياه .
بينك وبينى
. انا عايز حبيبتى .. ارجعى تانى زى ماكنتى ..
ارجعى تانى تكونى حبيبتى..
.... تحياتى د/على ابو المجد
.........12/9/2021
الاسمبريد إلكترونيرسالة